Deser Anna

Deser Anna




Co potrzeba:

  • Sos angielski custard (przepis TUTAJ)

  • ubita śmietana typu śnieżka z jednej torebki

  • 4 kiwi,

  • Owoce w spirytusie (ja dałam jeżyny z mojej nalewki),

  • 1/2 tabliczki gorzkiej czekolady

Wykonanie:

Sos angielski przygotowujemy według przepisu z mojego bloga, śmietanę śnieżkę ubijamy według przepisu na opakowaniu zmniejszając ilość mleka. Kiwi obieramy i kroimy na małe kawałki. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej lub mikrofalówce. Gdyby czasami czekolada Wam się ścięła w trakcie rozpuszczania w mikrofalówce, dodajcie odrobinę mleka i dobrze wymieszajcie. Przygotujcie 6 szklanych pucharków lub szklaneczek. Składniki układamy warstwami: odrobina sosu angielskiego, owoce w spirytusie, sos angielski w takiej ilości, żeby je przykrył, bita śmietana, kiwi, bita śmietana, sos angielski, na środek wyspa z bitej śmietany a dookoła kiwi i niewielka ilość czekolady. Pycha.

Smacznego :))

1 komentarz:

  1. Z owocami ze spirytusu czasami nie wiadomo co zrobić :) Trzeba koniecznie kombinować, jak tu je zjeść :) Świetny sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do polubienia mojego fanpage https://www.facebook.com/bulkazchlebem1