Truskawki w syropie

Truskawki w syropie



Truskawki są owocami sezonowym i mieć je w zimie bezcenne. Zróbcie je koniecznie w syropie a zostaną z Wami na dłużej


Co potrzeba:

  • Truskawki,

  • Po 6 łyżek cukru na każdy słoik 0,33 l

Wykonanie:

Truskawki myjemy, odrywamy szypułki, wypełniamy słoiki, zasypujemy cukrem, zakręcamy. Słoiki wstawiamy do garnka wyścielonego ściereczką, wlewamy wodę do 3/4 wysokości słoików, gotujemy 20 minut od chwili zagotowania się wody w garnku. Zostawiamy do wystudzenia. Na drugi dzień powtarzamy gotowanie jeszcze raz gotując 20 minut. Rok wcześniej zrobiłam na próbę 10 słoików. Pięć z nich gotowałam tylko raz, a pięć dwa razy. Te gotowane tylko raz zaczęły mi fermentować, te gotowane dwa razy zjadłam ze smakiem po roku.

Smacznego:))

truskawki, syrop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do polubienia mojego fanpage https://www.facebook.com/bulkazchlebem1