Roladki z szynki konserwowej I

Roladki z szynki konserwowej I
Doskonale wpasują się na każdym przyjęciu, są smaczne i pięknie się prezentują. Jest to pierwsza wersja roladek z szynki konserwowej, druga jest TUTAJ

Co potrzeba:

  • 12 plasterków szynki konserwowej,

  • 20 dag żółtego sera w kostce,

  • ok. 3 pełne łyżki majonezu,

  • 1 czubata łyżka natki pietruszki,

  • 1 łyżeczka czosnku granulowanego,

  • sól do smaku

Wykonanie:

Ser rozdrabniamy w blenderze lub ścieramy na tarce. Ja wolę mniej męcząco i wybieram blender:)) Do sera dodajemy majonez w takiej ilości, żeby powstała pasta, którą będziemy smarować roladki, mieszamy dokładnie. Jeśli jest za sucha, dodajcie jeszcze trochę majonezu. Dodajemy czubatą łyżkę pokrojonej natki pietruszki i granulowany czosnek. Dokładnie mieszamy. Jeśli uważacie, że jest bez smaku, dodajcie odrobinę soli. Rozkładamy plasterki szynki i smarujemy dokładnie przygotowaną pastą zostawiając 1 cm krótszego boku nie posmarowany. Zwijamy krótszym bokiem szynki do środka, zaczynając od tej strony, która jest posmarowana do końca.  

Smacznego :))

szynka konserwowa, żółty ser, natka pietruszki, majonez

3 komentarze:

  1. U mnie beda te roladki,dzieki za podpowiedz,pozdrawiami zycze udanej zabawy sylwestrowej i szczesliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ja taż robię te roladki tylko w galarecie są pyszne polecam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja daję serek Almette, chrzan i natkę.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do polubienia mojego fanpage https://www.facebook.com/bulkazchlebem1